24 Haziran 2011 Cuma

YOLDA ( jack KEROUAC)

çünkü benim için yalnız çılgın insanlar önemlidir, yaşamak için çıldıranlar, konuşmak için çıldıranlar, kurtarılmak için çıldıranlar, aynı anda her şeyi birden arzulayanlar, hiç esnemeyen, beylik laflar etmeyen, yıldızların arasında örümcekler çizerek patlayan ve en ortalarındaki mavi ışığı görenlere, ‘vay canına’ dedirten o muhteşem sarı maytaplar gibi yanan, yanan, yanan insanlar
.....


.....Neal in nesi vardı ki sonuçda; hepsini toplasan en basit haliyle,adam hayata muazzam bir heyacan duyuyordu ve her ne kadar sahtekar olsa da yaşamayı ve ayrıca başka türlü dikkatini çekemiyeceği insanlarla ilişkiye girebilmeyi çok istediği için sahtekarlık yapıyordu.Sözümona ,beni de kandırıyordu ve ben bunu biliyordum o da benim bildiğimi biliyordu (ilişkimizin temelini bu oluşturuyordu) ama bu benim umrumda değildi ve birlikte iyiydik......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder