20 Haziran 2011 Pazartesi

YERALTI SAKİNLRİ (J.K)

Karanlık,ılık deliklere kaçıp acılarını yalnız başına yaşayan iki hayvan gibiyiz.

.............


Mardou (sarhoş bir halde) balonlardan birini havaya atıp tutarak dans adımlarını andıran figürlerle koşup yakalıyarak dans etmiş ve öyle bir söylemişti ki onun o deliliğinden hastanaye yaraşır akıl hastalığından korkmamın da ötesinde yüreğimi deşmişti sözleri hemde öylesine derinden deşmişti ki artık onun deli olduğunu düşünemezdim; bir şeyi bu kadar tastamam dile getirmişti işte ,kesinlik dolu bir...her neyse...'artık gidebilirsin;benim balonum var.' 'Ne demek istiyorsun?' (Yorgunlukdan tükenmiş yerde yatan sarhoş ben..) 'Benim balonum var;artık sana ihtiyacım yok.Güle güle ...git ve beni yalnız bırak! O sarhoş halimle bile kurşun gibi ağır hissetmeme neden oldu bu sözler ve ben orda,yerde öylece uzanıp yattım,...

2 yorum:

  1. !Bu doğru değil, bu doğru deği ' Şimdi Yuri nin senden isteği dansa gitmen gülüşmeniz benim hakkımda konuşup benimle ilgili hesabı kapatmanız ve kadınların iyi mal olduğu ve onlardan bol bol bulunduğu konusunda anlaşmanız.Bence sende benim gibisin tek bir aşk istiyorsun.Yani,kadının içinde öze sahip olur erkekler,bir öz var...'('evet diye düşündüm bir öz var ve bu senin rahmin')''ve erkek özü avuçlarının içinde tutuyor ama onu orda bırakıp büyük soyut şeyler inşa etmeye koşuyor'
    'Hiçbir şey söylemiyeceğim' diye düşündüm.'Öfkeden deliye dönmessem erkekliğimden şüphe edermisin?'
    ' Tıpkı söz ettiğim savaş gibi'
    'Kadınlarında savaşları vardır....'
    Ah ne yapacağız?Düşünüyorum da şimdi eve gideceğim her şey kesinkes bitmiş olacak.
    (....) Yuri nin sözlerinin içine bakıyorum ve ansızın onun dünya üzerindeki varlığını bir şakaya dönüştüren soytarı meleğin göz kamştırıcı parıltısını görüyorum ve bununla beraber Mardou nun bir şaka olduğunun farkına varıyor ve söyle düşünüyorum: 'Yeraltısakinlerinlerinin arasından yükselmiş Komik Melek'
    'Bebeğim sana kalmış' diyor Mardau gerçekde beni kaç kez görmek istediğin falan;ama dediğim gibi ben bağımsız olmak istiyorum'
    Ve ben de onun aşkını yitirmiş bir halde eve gidiyorum.
    Ve bu kitabı yazıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Kışın geldiğini bilmek ne güzel değilmi / ve hayatın biraz daha / sakin olacağını. / Ve sen evinde olacaksın / sanın ne istersen yaz bana. / Birbirimize sarınıp / keyifli geceler geçireceğiz. / Ve sen evindesin / şimdi ,dinleniyorsun ve iyi yemek yiyorsun çünkü / fazla üzülmemen gerekiyor / Ve sen daha iyi olduğunda / ben daha iyi hisediyorum Canın ne istersen yaz bana...Lütfen kendine iyi bak....Dostun...Ve aşkın...Ve ah...Sevgiler sana....MARDOU.....Lütfen

    YanıtlaSil