19 Haziran 2011 Pazar

bi şey

bi psikiyatristle tanıştım tamaamen tesadüf
kolumdaki yarayı gördü
kafalar da gündüz gözüne alkol dolu
nasıl oldu üstad dedi
nasıl olduğu neyi değiştirir üstad dedim
bu arada oradakilerin içinde en bi şey de  bu dr
damat.
gerisi ööle bi kitle ki tanıdıklarından bahsederken
onu şu vurduydu
o da şunu vurdu
beni iki kere dövdü
ben onu 3 sefer dövdüm filan gibi
bahsediyolar
neyse
adam ben ters cevap verince bi afalladı tabi
yok dedi hani merak ettim
aslında merak etmemen lazım hocam dedim merak etmek bazen daha önemli şeyleri düşünmeni engeller
bi doğruldu bu      
biraz sonra yanımdan geçerken diğer koluma baktı çaktırmadan güya
ben de verdim çifteyi karnına zehir hafiyenin
psikopat diilim vücuda zarar vermeyi gereksiz buluyorum kendi payıma
dedim
sonra geldi bu         
sen niye mutsuzsun dedi
ben hayatım boyunca bi çok kez çok sevindim ama bunun mutluluk olmadığını bilecek kadar deliyim hocam heralde sana yeterli cevap olur yanlış anlama sözlerimi dedim
dedi ki
ya bu durumu değiştirecek ilaçlar var insanların çoğu kullanıyo iş adamları ev hanımları doktorlar imamlar vs vs
sana da tavsiye ederim
pempeyi de görürsün
dedi
ben bir kadının sigarasını diğer erkeklerden önce yaktığı için,sevdiği tv dizisi kahramanı kötüyü alt ettiği için,bi kumarda kazandığı için ve buna benzer bi çok şey için  mutlu sananlardan olmak istemiyorum.Bana teklif ettiğin şey senin literatüründe normalleşmek olabilir ama benim literatürümde bu sıradanlaşmakla silikleşmekle aynı şey.ben bütün bu hengamenin içindeki bir anlık gerçek  mutluluğu sentetik bir mutluluğa değişmem.ve o her nerdeyse onu bulacam.beni düşündüğün için teşekkür ederim
dedim
 seninle ölene kadar görüşmek isterim dedi

sonra hiç konuşmadık
ölmedik de tabi

PALYAÇO

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder