19 Haziran 2011 Pazar

arayan adamın günlüğü

sevgili tanrım
bu gün
kimimiz kiliseye gitti
kimimiz kuran okudu
kimimiz kalkar kalmaz bi sigara yaktı
kimimiz kahvatıyı alkolle yaptı
kimimiz kahvaltı bulamadı
kimimiz vuruldu bi yerlerde
kimimiz bir başkasıyla aynı anda doğdu
kimimiz evlendi kornalar arabalar filan
kimimiz aşık oldu
kimimiz ayrıldı sevdiğinden
kimimiz yeni kavuştu
kimimiz sela verdi
kimimiz dün burdaydı
kimimiz çaldı
kimimiz namuslu kaldı
kimimiz yalan söyledi
kimimiz kendini dürüst sandı
kimimiz denize gitti
kimimiz çalıştı bu sıcakta(çok sıcak hakkaten el insaf bu arada)
kimimiz kprüde durdu gelip geçeni izledi
kimimiz köprü oldu
kimimiz anladı bunu
kimimiz anlayamadan vati doldu
ben de falezlere gidip bin kadar bira içtim
bukovskinin mavi kuşunu dumana boğdum
evdeyim şimdi
kafesi açtım
artık kendimi mi bıraktım yoksa kuşu mu kovdum

bilmiom... 

Ferhat Onder Oner 10 Ağustos, 00:50

1 yorum: